Ogłoszenie na stanowisko pracownicze: Sprzątaczka w Komisariacie Policji II w Lublinie.
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko pracownicze nie objęte mnożnikowym systwmwm wynagrodzeń:
sprzątaczka
Wymiar etatu - 0,5
Liczba stanowisk pracy - 1
LUBLIN
KOMISARIAT POLICJI 2 W LUBLINIE
UL. WALECZNYCH 11
ZAKRES GŁÓWNYCH ZADAŃ WYKONYWAYCH NA STANOWISKU PRACY:
-
Wykonywanie prac porządkowych w wyznaczonym rejonie do sprzątania.
-
Codzienne zamiatanie, odkurzanie, mycie przydzielonej powierzchni użytkowej pomieszczeń i ciągówkomunikacyjnych.
-
Codzienne wycieranie kurzu ze sprzętu i urządzeń znajdujących się w sprzątanych pomieszczeniach.
-
Codzienne sprzątanie pomieszczeń sanitarnych, w tym mycie urządzeń sanitarnych, podłógi ścian wykładanych glazurą.
-
Codzienne wynoszenie śmieci i odpadów.
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM PRACY:
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie: podstawowe,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole.
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie zasadnicze zawodowe,
- praktyczna umiejętność i dbałość o estetykę pomieszczeń.
WYNAGRODZENIE:
Miesięczne wynagrodzenie zasadnicze: 1213,82 + premia regulaminowa + dodatek stażowy (prawo do dodatku nabywa się po udokumentowaniu 5lat pracy i wynosi 5% wynagrodzenia zasadniczego i z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu aż osiągnie 20%).
WYMAGANE DOKUMENTY:
- list motywacyjny, CV,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopia poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku jego posiadania lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
TERMINY I MEJSCE SKAŁDANIA DOKUMENTÓW:
Dokumenty należy złożyć do 30 września 2020 r.
Miejsce składania: Komenda Miejska Policji w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
Dokumenty należy złożyć w formie papierowej w siedzibie urzędu lub drogą pocztową.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47811 5332