Ogłoszenie nr: 166801, Inspektor w Wydziale ds. Wykroczeń i Przestępstw w Ruchu Drogowym

Komenda Miejska Policji w Lublinie

Komendant Miejski Policji

poszukuje kandydatów na stanowisko:

inspektor

w Wydziale ds. Wykroczeń i Przestępstw w Ruchu Drogowym

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

  • Komenda Miejska Policji w Lublinie
    ul. Północna 3
    20-064 Lublin

Miejsce wykonywania pracy: Lublin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych związanych z dokumentami jawnymi (przyjmowanie, rejestrowanie w obowiązujących dziennikach i rejestrach, wysyłanie, przedkładanie do dekretacji).
  • Prowadzenie, aktualizacja zbioru przepisów prawnych komórki organizacyjnej w celu zapoznawania z treścią aktów prawnych policjantów i pracowników zgodnie z dekretacją Komendanta Miejskiego Policji w Lublinie lub naczelnika wydziału.
  • Przygotowywanie projektów pism na polecenie naczelnika wydziału.
  • Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, badań profilaktycznych, zwolnień lekarskich policjantów i pracowników cywilnych.
  • Prowadzenie rejestrów pieczęci, stempli, referentek, kluczy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji celem złożenia w składnicy akt KMP w Lublinie.

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca w siedzibie urzędu o charakterze kancelaryjno-biurowym.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
  • Praca w sekretaracie wydziału o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, xero itp.)
    Miejsce pracy: IV piętro budynku 5- piętrowego z dwiema windami.
    Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.

     

Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku kancelaryjno-biurowym
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość pracy kancelaryjno-biurowej
    • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych
    • umiejetność pracy w zespole, samodzielność, dokładność, dyscyplina pracy, komunikatywność, terminowość

wymagania dodatkowe

  • 6 miesięcy doświadczenia w pracy kancelaryjno-biurowej w administracji publicznej
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • życiorys i list motywacyjny
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego

Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:

  • 16-02-2015

Miejsce składania dokumentów:

  • Komenda Miejska Policji w Lublinie
    Wydział Kadr i Szkolenia
    ul. Północna 3
    20-064 Lublin
    z dopiskiem "Oferta zatrudnienia inspektor Wds.WPRD- ogłoszenie nr 16680"

  •  

Inne informacje:

Oferty nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz ( brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym/oświadczeniami oraz otrzymane po terminie - liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Odpowiadamy na oferty kandydatów zaproszonych do rozmowy kwalifikacyjnej. Pozostałe oferty zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.


 
Wytworzył/Odpowiada: Komendant Miejski Policji
Jednostka organizacyjna: Komenda Miejska Policji w Lublinie
Udostępnił: Krystyna Kamińska
Komórka organizacyjna: Wydział Kadr i Szkolenia
Wprowadzono: 10-02-2015

 

 



 

Metryczka

Data publikacji : 10.02.2015
Data modyfikacji : 05.07.2016
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Konrad Ślusarczyk
Osoba udostępniająca informację:
Konrad Ślusarczyk Wydział Kryminalny KMP
Osoba modyfikująca informację:
Konrad Ślusarczyk
do góry