Ogłoszenie nr: 172430, Inspektor w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Lublinie
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
inspektor
do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
w Wydziale Kadr i Szkolenia KMP w Lublinie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin
Miejsce wykonywania pracy: Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych związanych z dokumentami jawnymi (przyjmowanie, rejestrowanie w obowiązujących dziennikach i rejestrach, wysyłanie za pośrednictwem poczty specjalnej, przedkładanie do dekretacji) zgodnie z obowiązującymi procedurami;
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania sądów, prokuratur i innych jednostek dotyczących funkcjonariuszy Policji zatrudnionych w KMP w Lublinie i w jednostkach podległych, kierowanie do właściwych stanowisk pracy w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji;
- Prowadzenie, aktualizacja zbioru przepisów prawnych w celu zapoznania z treścią aktów prawnych policjantów i pracowników cywilnych zgodnie z dekretacją Komendanta Miejskiego Policji w Lublinie, Naczelnika Wydziału lub innej upoważnionej osoby;
- Przygotowywanie miesięcznego meldunku o stanie kadr w celu bieżącej analizy stanu zatrudnienia, rejestrowanie rozkazów personalnych wydawanych przez Komendanta Miejskiego Policji w Lublinie oraz przekazywanie ich do odpowiednich komórek celem dalszej realizacji;
- Przygotowywanie skierowań na badania profilaktyczne (okresowe, kontrolne) policjantów i pracowników cywilnych Wydziału Kadr i Szkolenia oraz wprowadzanie do SWOP stosownych zaświadczeń o zdolności do służby/pracy na stanowisku;
- Prowadzenie rejestru kluczy i sprzętu użytkowanego przez Wydział Kadr i Szkolenia w celu realizacji obowiązujących przepisów w tym zakresie;
- Przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji jawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami w celu gromadzenia zasobów archiwalnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca o charakterze kancelaryjno-biurowym.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w siedzibie urzędu na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, ksero itp.).
Miejsce pracy: 3 piętro budynku 5-piętrowego z dwiema windami.
Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw;
- znajomość pracy kancelaryjno-biurowej;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych;
- umiejętności analityczne i organizacyjne, komunikatywność, samodzielność, terminowość.
wymagania dodatkowe
- 6 miesięcy doświadczenia w pracy na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym w urzędach administracji publicznej;
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "poufne".
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
26-08-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
20-064 Lublin
z dopiskiem " Oferta zatrudnienia na zastępstwo WKiSz"
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym/oświadczeniami, otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.
Wytworzył/Odpowiada: | Komendant Miejski Policji |
Jednostka organizacyjna: | Komenda Miejska Policji w Lublinie |
Udostępniła/udostępnił: | Krystyna Kamińska |
Komórka organizacyjna: | Wydział Kadr i Szkolenia |
Wprowadzono: | 21-08-2015 |