Ogłoszenie nr: 181425, Inspektor w Wydziale Sztab Policji KMP w Lublinie
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
inspektor w Wydziale Sztab Policji
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin
Miejsce wykonywania pracy: Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Realizacja zadań i obowiązków określonych w Zarządzeniu nr 1173 Komendanta Głównego Policji z dnia 10.11.2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostkach organizacyjnych Policji.
- Przyjmowanie zgłoszeń i informacji o wydarzeniach oraz niezwłoczne inicjowanie działań zapewniających właściwy obieg informacji.
- Wprowadzanie informacji o zdarzeniach oraz innych danych do systemów komputerowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Obserwowanie obrazu monitoringu wizyjnego Lublina w celu zaobserwowania przypadków łamania przepisów prawa lub sytuacji mogących skutkować łamaniem przepisów prawa.
- Zabezpieczenie na nośnikach technicznych zarejestrowanego materiału do celów procesowych i rozpoznawczych.
- Wykonywanie poleceń dyżurnego KMP w Lublinie związanych z uruchomieniem procedur zarządzania kryzysowego i synchronizacją działań poszczególnych służb.
- Niezwłoczne meldowanie dyżurnemu o ważniejszych zdarzeniach i wszelkich ujawnionych w toku pracy nieprawidłowościach.
- Współdziałanie ze służbami i instytucjami odpowiedzialnymi za utrzymanie porządku publicznego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca w siedzibie urzędu w systemie zmianowym.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca o charakterze biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (telefon, fax itp.).
Miejsce pracy: I piętro budynku 5 piętrowego z dwiema windami. Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Nie występują warunki uciążliwe / szkodliwe / niebezpieczne.
Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku biurowym związanym z obsługą komputera
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość Zarządzenia nr 1173 Komendanta Głównego Policji z dnia 10.11.2004 r. w sprawie organizacji służby dyżurnej w jednostakch organizacyjnych Policji;
- znajomość ustaw: o systemie powiadamiania ratunkowego, o Policji, o służbie cywilnej;
- biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń łączności;
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres, umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, dyspozycyjność, odpowiedzialność, punktualność i zdyscyplinowanie.
- doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku;
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "poufne".
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego (świadectwo pracy, zaświadczenie)
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
10-06-2016
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
20-064 Lublin
z koniecznym dopiskiem " Oferta zatrudnienia inspektor - Wydział Sztab Policji ogłoszenie nr 181425.
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym/oświadczeniami, otrzymane po terminie ( liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.