Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr 74690 na stanowisko inspektora do spraw szkoleniowych w Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Lublinie.

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektora do spraw szkoleniowych

W Wydziale Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policjiw Lublinie

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

LUBLIN

ADRES URZĘDU:

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W LUBLINIE
UL. PÓŁNOCNA 3
20-064 LUBLIN

 

WARUNKI PRACY

Praca administracyjno biurowa od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30. Obciążenie mięśniowo szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych. Praca w siedzibie urzędu w pomieszczeniach biurowych. Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Stanowisko pracy zlokalizowane na trzecim piętrze budynku wyposażonego w dwie windy. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy. Budynek wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych, natomiast wewnątrz budynek nie jest przystosowany do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych.

 

ZAKRES ZADAŃ

  • Rozpoznawanie i zgłaszanie potrzeb w zakresie kursów specjalistycznych, szkoleń zawodowych dla absolwentów szkół wyższych oraz szkoleń w ramach doskonalenia zawodowego.

  • Prowadzenie bieżącego formalnego nadzoru w zakresie prowadzonej dokumentacji szkoleniowej w podległych Komendzie Miejskiej Policji w Lublinie jednostkach i komórkach organizacyjnych Policji.

  • Sporządzanie i aktualizacja dokumentacji związanej z planowaniem szkoleń, wychowaniem fizycznym i wyszkoleniem strzeleckim policjantów.

  • Organizowanie i monitorowanie przebiegu szkoleń w zakresie ich prawidłowego i terminowego przebiegu oraz frekwencji.

  • Weryfikowanie pod względem formalnym raportów policjantów w zakresie skierowań na studia pierwszego i drugiego stopnia, studia podyplomowe w Wyższej Szkole Policji w Szczytnie, szkolenia zawodowe dla absolwentów szkół wyższych oraz misje zagraniczne.

  • Weryfikacja pod względem formalnym wniosków o mianowanie policjantów na wyższe stopnie policyjne i nadanie odznaczeń i orderów.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie.

  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej jeden rok doświadczenia w pracy kancelaryjno-biurowej.

  • Znajomość przepisów ustawy o Policji.

  • Znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej.

  • Znajomość przepisów rozporządzenia MSWiA w sprawie szczegółowych warunków odbywania szkoleń zawodowych oraz doskonalenia zawodowego w Policji.

  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu Office i urządzeń biurowych.

  • Umiejętność interpretacji przepisów prawnych.

  • Umiejętność redagowania pism.

  • Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy w praktyce, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.

  • Korzystanie z pełni praw publicznych.

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli "Pufne" lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskania dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne".

  • Wykształcenie wyższe preferowany kierunek pedagogika.

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej jeden rok w obszarze szkolenia i doskonalenia zawodowego lub kadr w administracji publicznej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny.

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.

  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa dopuszczającą do informacji oznaczonych klauzulą „Poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "Poufne".

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia, doświadczenia zawodowego/stażu pracy.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 01.03.2021 r.

  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.

  • Miejsce składania dokumentów: Komenda Miejska Policji w Lublinie Wydział Kadr i Szkolenia ul. Północna 3, 20-064 Lublin z dopiskiem oferta zatrudnienia- Inspektor  Wydziału Kadr i Szkolenia Komendy Miejskiej Policji w Lublinie, ogłoszenie nr 74690.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Lublinie z siedzibą przy ul. Północnej 3 w Lublinie tel. 47 811 4305.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: agnieszka.sliwka@lu.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Lublinie.
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wynagrodzenie zasadnicze brutto wynosi 2844,47 zł.

Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru może nastąpić po przeprowadzeniu przez pełnomocnika Komendanta Miejskiego Policji w Lublinie ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczenia bezpieczeństwa wydanym przez uprawniony podmiot.
Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Oferty nie spełniające określonych wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Metryczka

Data publikacji : 18.02.2021
Data modyfikacji : 18.02.2021
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Kozłowski Wydział Kadr i Szkolenia KMP Lublin
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Kozłowski
do góry