Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policj poszukuje kandydatów na stanowisko:inspektor do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej w Komisariacie Policji V w Lublinie oraz w Komisariacie Policji VIII w Lublinie
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
- Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 2
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
- Komisariat Policji V w Lublinie
ul. Koncertowa 4A, 20-843 Lublin - Komisariat Policji VIII w Lublinie
ul. Piłsudskiego 17, 20-407 Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych związanych z dokumentami jawnymi i niejawnymi (przyjmowanie, rejestrowanie, w obowiązujących dziennikach i rejestrach, wysyłanie za pośrednictwem poczty specjalnej i poczty polskiej, przedkładanie do dekretacji) zgodnie z obowiązującymi procedurami.
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych.
- Prowadzenie aktualizacji zbioru przepisów prawnych komórki organizacyjnej i zapoznawanie z treścią aktów prawnych policjantów i pracowników cywilnych zgodnie z dektetacją Komendanta Miejskiego Policji lub Komendanta Komisariatu.
- Przygotowywanie projektów pism na polecenie Komendanta Komisariatu.
- Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, badań profilaktycznych, zwolnień lekarskich policjantów i pracowników cywilnych komisariatu.
- Prowadzenie rejestru pieczęci, stempli, referentek, kluczy.
- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji celem złożenia w składnicy akt KMP w Lublinie.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca na zastępstwo poza siedzibą urzędu w jednostkach organizacyjnych KMP w Lublinie : w Komisariacie Policji V w Lublinie i w Komisariacie Policji VIII w Lublinie
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- KOMISARIAT POLICJI V W LUBLINIE
Praca w sekretariacie KP V na stanowisku o charakterze kancelaryjno- biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, xero itp.) Miejsce pracy : I piętro budynku 2- piętrowego z 1 windą. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, posiada podjazd dla osób poruszajacych sie na wózkach inwalidzkich oraz odpowiednio dostosowane toalety. - KOMISARIAT POLICJI VIII W LUBLINIE
Praca w sekretariacie KP VIII na stanowisku o charakterze kancelaryjno- biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, xero itp.).
Miejsce pracy: parter budynku 1 kondygnacyjnego. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W komisariatach nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/ niebezpieczne.
Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno- biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość pracy kancelaryjno- biurowej;
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych i aktów wykonawczych;
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych;
- umiejętność pracy w zespole, dokładność, dyscyplina pracy, komunikatywność, terminowość, samodzielność.
wymagania dodatkowe
- 6 miesięcy doświadczenia w pracy kancelaryjno- biurowej w urzędach administracji publicznej;
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające dostęp do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne".
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
- 22-08-2014
Miejsce składania dokumentów:
- Komenda Miejska Policji w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
20-064 Lublin
z dopiskiem: "Oferta zatrudnienia na zastępstwo - inspektor"
Inne informacje:
- Inne informacje: Oferty nie spełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz otrzymane po terminie nie zostaną rozpatrzone (liczy się data stempla pocztowego). Kandydaci zakwalifikowani do konkursu zostaną powiadomieni o jego terminie. Odpowiadamy tylko na oferty kandydatów zaproszonych do rozmowy kwalifikacyjnej. Pozostałe oferty zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń
o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach o podobnym charakterze.
Wytworzył/Odpowiada: | Komendant Miejski Policji |
Jednostka organizacyjna: | Komenda Miejska Policji w Lublinie |
Udostępnił: | Krystyna Kamińska |
Komórka organizacyjna: | Wydział Kadr i Szkolenia |