Ogłoszenie nr: 175404, Inspektor w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych KMP w Lublinie
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Inspektor
w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych KMP w Lublinie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin
Miejsce wykonywania pracy: Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przyjmowanie i ewidencjonowanie dokumentacji podlegającej archiwizacji, wytworzonej w KMP w Lublinie, zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu nr 920 KGP z dnia 11 września 2008 roku;
- udostępnianie materiałów znajdujących się w składnicy akt oraz udzielanie informacji na podstawie posiadanego zasobu archiwalnego osobom upoważnionym i za zgodą Komendanta Miejskiego Policji w Lublinie;
- sporządzanie protokołów brakowania zasobu archiwalnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz przygotowanie i udział w jego brakowaniu;
- ewidencja i porządkowanie zasobów archiwalnych składnicy akt;
- sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym prawidłowości kwalifikacji dokumentów niejawnych i jawnych kat. BC z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt Policji;
- prowadzenie problemowych prac analitycznych w oparciu o posiadany zasób archiwalny.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca o charakterze kancelaryjno-biurowym wymagająca od pracownika wysiłku fizycznego tj. przy ustawianiu paczek dokumentacji na regałach w składnicy akt.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca w składnicy akt na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, ksero itp.).
Miejsce wykonywania pracy: parter oraz 5 piętro budynku 5-piętrowego z dwiema windami.
Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Nie występują warunki uciążliwe/ szkodliwe/niebezpieczne.
Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw:o chronie informacji niejawnych, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o służbie cywilnej, o Policji oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw oraz zarządzenia KGP w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji
- znajomość pracy kancelaryjno-biurowej
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dokładność, dyscyplina pracy, komunikatywność, terminowość
wymagania dodatkowe
- 6 miesięcy doświadczenia w pracy w archiwum
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "ściśle tajne"
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
25-11-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
20-064 Lublin
z koniecznym dopiskiem "Oferta zatrudnienia na zastępstwo - INSPEKTOR ds. OIN (składnica akt) nr ogłoszenia 175404"
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym/oświadczeniami, otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.
Wytworzył/Odpowiada: | Komendant Miejski Policji |
Jednostka organizacyjna: | Komenda Miejska Policji w Lublinie |
Udostępniła/udostępnił: | Krystyna Kamińska |
Komórka organizacyjna: | Wydział Kadr i Szkolenia |
Wprowadzono: | 20-11-2015 |