Ogłoszenie nr: 175440, Specjalista w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
specjalista w Zespole ds. Ochrony Informacji Niejawnych
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin
Miejsce wykonywania pracy: Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- wykonywanie czynności związanych z przyjmowaniem, ewidencjonowaniem, przechowywaniem, przekazywaniem i wysyłaniem dokumentów niejawnych w celu zapewnienia właściwego obiegu informacji niejawnych
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych dokumentów niejawnych w celu zapewnienia możliwości ustalenia gdzie lub w czyjej dyspozycji znajduje się dokument niejawny
- weryfikowanie strony formalnej dokumentów niejawnych, wytwarzanych przez pracowników obsługiwanych komórek organizacyjnych w celu rozliczenia dokumentów niejawnych z dziennikiem ewidencji
- sporządzanie wykazów dokumentów niejawnych pobranych z kancelarii przez pracowników komórek organizacyjnych w celu rozliczenia dokumentów niejawnych z dziennikiem ewidencji
- prowadzenie, aktualizacja, archiwizacja zbioru przepisów komórki organizacyjnej dla przepisów niejawnych w celu zapewnienia ich właściwej ewidencji
- udostępnianie aktów prawnych o charakterze niejawnym, policjantom i pracownikom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych w celu uniknięcia przekazania dokumentów niejawnych osobom nieupoważnionym
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca w siedzibie urzędu o charakterze kancelaryjno-biurowym.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, ksero itp.)
Miejsce wykonywania pracy: 5 piętro budynku 5-piętrowego z dwiema windami.
Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku kancelaryjno- biurowym
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o ochronie informacji niejawnych, o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw
- znajomość pracy kancelaryjnej
- umiejętność pracy w zespole, systematyczność, komunikatywność, skrupulatność
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych
- znajomość struktury organizacyjnej KMP w Lublinie
wymagania dodatkowe
- 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku kancelaryjnym w administracji publicznej
- przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
- poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne"
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
01-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
ul. Północna 3
20-064 Lublin
z koniecznym dopiskiem "Oferta zatrudnienia SPECJALISTA OIN - ogłoszenie 175440"
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym/oświadczeniami, otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.
Wytworzył/Odpowiada: | Komendant Miejski Policji |
Jednostka organizacyjna: | Komenda Miejska Policji w Lublinie |
Udostępniła/udostępnił: | Krystyna Kamińska |
Komórka organizacyjna: | Wydział Kadr i Szkolenia |
Wprowadzono: | 20-11-2015 |