Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie numer 116813 na stanowisko Inspektora do spraw osługi kancelaryjno-biurowej w Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Lublinie.

Komendant Miejski Policji w Lublinie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektora do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej

W Wydziale Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Lublinie

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

LUBLIN

ADRES URZĘDU:

WYDZIAŁ RUCHU DROGOWEGO KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W LUBLINIE
UL. TOMASZA ZANA 45
20-637 LUBLIN

 

WARUNKI PRACY

Praca w Wydziale Ruchu Drogowego na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych.

Miejsce pracy: budynek trzykondygnacyjny, wejście do budynku bezpośrednio z chodnikaprzy ulicy, budynek posiada stosowny podjazd, windę dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych. Miejsce pracy zlokalizowane jest na drugim piętrze budynku. Brak dostosowanych toalet.
 
Praca w podstawowym systemie czasu pracy w godzinach od 7.30 do 15.30.
 
Nie występują warunki uciązliwe, szkodliwe, niebezpieczne.

Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.
 
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

 

ZAKRES ZADAŃ

  • Wykonywanie czynności kancelaryjno-biurowych związanych z dokumentami jawnymi zapewniając prawidłowy obieg dokumentów w wydziale.
  • Wykonywanie czynności związanych z ekspedycjądokumentów za pośrednictwem poczty specjalnej.
  • Obsługa komputerowych systemów: Elektronicznego Obiegu Dokumentów, Wspomagania i Obsługi Policji, Poczty elektronicznej.
  • Prowadzenie ewidencji i rejestru pieczęci, stempli i referentek.
  • Gromadzenie, ewidencjonowanie i aktualizowanie zbioru przepisów prawnych komórkioraz zapoznawanie z ich treściąpolicjantów i pracowników wydziału.
  • Przechowywanie wytworzonej dokumentacji oraz przygotowywanie materiałów podlegających archiwizacji.
  • Przygotowywanie projektów pism urzędowych na polecenie kierownika komórki organizacyjnej.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie.
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia na stanowisku kancelaryjno-biurowym.
  • Znajomość pracy kancelaryjno-biurowej.
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych.
  • Umiejętność redagowania pism.
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce.
  • Umiejętność pracy w zespole, systematyczność, komunikatywność, zdolności organizacyjne, kreatywność.
  • Znajomość ustaw o Policji, o służbie cywilnej, Kodeks pracy.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą "poufne" lub poddanie się procedurze sprawdzającej w celu uzyskaniu dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne".
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok na stanowisku kancelaryjno-biurowym w urzędach administracji publicznej..

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, stażu pracy na stanowisku kancelaryjno-biurowym.
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o poddaniu się procedurze sprawdzającej w celu uzyskaniu dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne".
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego, stażu pracy na stanowisku kancelaryjno-biurowym.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14 marca 2023 roku. 
  • Miejsce składania dokumentów: w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem "ogłoszenie nr 116813 OFERTA ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO: INSPEKTOR WYDZIAŁU RUCHU DROGOWEGO KMP W LUBLINIE" na adres Komenda Miejska Policji w Lublinie Wydział Kadr i Szkolenia ul. Północna 3, 20-064 Lublin.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 48 811-53-32.
  • Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Lublinie z siedzibą przy ul. Północnej 3 w Lublinie tel. 478114305.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: agnieszka.sliwka@lu.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Lublinie.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

INNE INFORMACJE:

KMP w Lublinie jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagę bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze wynosi - 3.600,00 zł brutto.

Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Oferty nie spełniające określonych wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Metryczka

Data publikacji : 03.03.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Kozłowski Wydział Kadr i Szkolenia KMP Lublin
do góry