Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie numer 121819 na stanowisko Inspektora do spraw gospodarki mieszkaniowej w Wydziale Wspomagającym Komendy Miejskiej Policji w Lublinie.

Komendant Miejski Policji w Lublinie poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

inspektora do spraw gospodarki mieszkaniowej

W Wydziale Wspomagającym Komendy Miejskiej Policji w Lublinie

 

MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:

LUBLIN

ADRES URZĘDU:

WYDZIAŁ WSPOMAGAJĄCY KOMENDY MIEJSKIEJ POLICJI W LUBLINIE
UL. PÓŁNOCNA 3
20-64 LUBLIN

 

WARUNKI PRACY

Praca w Wydziale Wspomagającym Komendy Miejskiej Policji w Lublinie na stanowisku o charakterze kancelaryjno-biurowym przy użyciu sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych.

Miejsce pracy: stanowisko zlokalizowane na parterze skrzydła C budynku KMP w Lublinie, wejście do budynku bezpośrednio z chodnika. Wejście do budynku A posiada stosowny podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, natomiast skrzydło C, gdzie zlokalizowane jest stanowisko pracy, nie jest dostępne dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
 
Praca w podstawowym systemie czasu pracy w godzinach od 7.30 do 15.30.
 
Nie występują warunki uciązliwe, szkodliwe, niebezpieczne.

Praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym.
 
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.

Stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych.

 

ZAKRES ZADAŃ

  • Opracowywanie projektów decyzji, wniosków, pism w sprawieuprawnień do należnościza brak i remont mieszka ńfunkcjonariuszy Policji.
  • Realizowanie czynności związanych z wydaniem przydziałów dotyczących mieszkań funkcyjnych.
  • Obsługa komputerowego systemu Wspomagania i Obsługi Policji w zakresie gospodarki mieszkaniowej.
  • Wykonywanie czynności związanych z naliczaniem równoważnika za brak lokalu mieszkalnego.
  • Prowadzenie wymaganych ewidencji i rejestrów z obszaru gospodarki mieszkaniowej.
  • Realizowanie zadań związanych z najmem lokali służbowych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie o profilu ekonomicznym, prawno-administracyjnym.
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku o podobnym zakresie zadań.
  • Znajomość pracy kancelaryjno-biurowej.
  • Umiejętność redagowania pism.
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce.
  • Umiejętność pracy w zespole, systematyczność, komunikatywność, zdolności organizacyjne, kreatywność, samodzielność w organizacji pracy własnej.
  • Znajomość ustaw o Policji, o służbie cywilnej, o rachunkowości, Kodeks postępowania administracyjnego oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw.
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą "poufne" lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne".
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Korzystanie z pełni praw publicznych.
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Wykształcenie: wyższe na kierunku ekonomia, prawo, administracja.
  • Doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowisku w obszarze gospodarki mieszkaniowej.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego, stażu pracy.
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego dopuszczającego do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne".
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego, stażu pracy.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 14 czerwca 2023 roku. 
  • Miejsce składania dokumentów: w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem "ogłoszenie nr 121819 OFERTA ZATRUDNIENIA NA STANOWISKO: INSPEKTOR WYDZIAŁU WSPOMAGAJĄCEGO KMP W LUBLINIE" na adres Komenda Miejska Policji w Lublinie Wydział Kadr i Szkolenia ul. Północna 3, 20-064 Lublin.
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu.
  • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47 811-53-32.
  • Aplikując oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Miejski Policji w Lublinie z siedzibą przy ul. Północnej 3 w Lublinie tel. 47 811-43-05.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: agnieszka.sliwka@lu.policja.gov.pl
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Komenda Miejska Policji w Lublinie.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

INNE INFORMACJE:

KMP w Lublinie jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagę bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze wynosi - 3.600,00 zł brutto.

Oferujemy dofinansowanie do wypoczynkupracowników oraz do wypoczynku dzieci pracowników.

Oferujemy dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy.

Oferujemy "trzynaste" wynagrodzenie

Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Oferty nie spełniające określonych wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.

Planujemy następujace metody / techniki naboru: test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Metryczka

Data publikacji : 06.06.2023
Data modyfikacji : 06.06.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Osoba udostępniająca informację:
Piotr Kozłowski Wydział Kadr i Szkolenia KMP Lublin
Osoba modyfikująca informację:
Piotr Kozłowski
do góry