Ogłoszenie nr: 175435, Specjalista w Wydziale Wspomagającym KMP w Lublinie
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Komendant Miejski Policji
poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
specjalista w Wydziale Wspomagającym KMP w Lublinie
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Lublinie
ul. Północna 3
20-064 Lublin
Miejsce wykonywania pracy: Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie całości spraw policjantów, emerytów i rencistów policyjnych w zakresie ich uprawnień do świadczeń związanych z gospodarką mieszkaniową w aspekcie: braku lokalu, remontu lokalu oraz pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe; przygotowywanie projektów decyzji w ww. sprawach oraz sporządzanie comiesięcznych list wypłat należności w przedmiotowych sprawach
- prowadzenie spraw związanych z przydziałem i zamianą mieszkań, planowaniem i naliczaniem należności z tytułu uprawnień do lokali mieszkalnych, opracowywanie dokumentacji na przydział, zamianę i wykup mieszkań służbowych
- rozliczanie kosztów wyżywienia osób zatrzymanych przez Policję i osadzonych w PDOZ
- dokonywanie sprawdzenia uprawnień oraz naliczanie równoważnika pieniężnego za posiłki regeneracyjne policjantów KMP w Lublinie
- sporządzanie projektów planów co do wysokości środków finansowych w układzie rocznym i miesięcznym dotyczące braku lokalu, remontu lokalu oraz pomocy finansowej na budownictwo mieszkaniowe
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca w siedzibie urzędu o charakterze kancelaryjno-biurowym.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Praca o charakterze kancelaryjno-biurowym przy urzyciu sprzętu komputerowego oraz urządzeń biurowych (fax, ksero itp.)
Miejsce wykonywania pracy: 4 piętro budynku 5-piętrowego z dwiema windami.
Wejście do budynku posiada stosowny podjazd, natomiast wewnątrz budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Nie występują warunki uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne.
Inne
Zachęcamy do udziału w naborze osoby niepełnosprawne.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e
- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku biurowym w administracji
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o Policji oraz aktów wykonawczych regulujących zasady gospodarki mieszkaniowej w Policji
- znajomość ustawy o służbie cywilnej oraz aktów wykonawczych do ustawy
- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- umiejętność redagowania projektów decyzji, pism
- umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego oraz urządzeń biurowych
- umiejętności analityczne, pracy w zespole
wymagania dodatkowe
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe
- przeszkolenie z zakresu gospodarki mieszkaniowej i postępowania administracyjnego
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą "poufne"
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego
Inne dokumenty i oświadczenia:
Termin składania dokumentów:
01-12-2015
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Lublinie
Wydział Kadr i Szkolenia
Północna 3
20-064 Lublin
z koniecznym dopiskiem " Oferta zatrudnienia SPECJALISTA WW 1/1 - ogłoszenie nr 175435"
Inne informacje:
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz brak wymaganych kopii dokumentów, brak własnoręcznego podpisu pod listem motywacyjnym/oświadczeniami, otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie zostaną rozpatrzone. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani do naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o jego terminie. Oferty osób, które nie zakwalifikowały się do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną komisyjnie zniszczone. KMP w Lublinie nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub w innych źródłach o podobnym charakterze.
Wytworzył/Odpowiada: | Komendant Miejski Policji |
Jednostka organizacyjna: | Komenda Miejska Policji w Lublinie |
Udostępniła/udostępnił: | Krystyna Kamińska |
Komórka organizacyjna: | Wydział Kadr i Szkolenia |
Wprowadzono: | 20-11-2015 |